Μενού

Προγραμματισμός - Μάθημα 1: Κώδικας

Κατανοώ: Τι είναι κώδικας

Αυτές τις μέρες που μένουμε στο σπίτι έχουμε πολύ χρόνο για να παίζουμε στο διαδίκτυο. Μπορούμε να το συνδυάσουμε: Θα παίζουμε στο ίντερνετ και θα μαθαίνουμε κώδικα. 

Στην Πληροφορική, κώδικας είναι ένα σύνολο εντολών.



Στο παραπάνω παιγνίδι, έχω πέντε (5) διαθέσιμες εντολές. Εάν τοποθετήσω τις εντολές στη σωστή σειρά, μπορώ να προγραμματίσω το ρομποτάκι να πάει στο μπλε τετράγωνο και να το ανάψει! Οι εντολές στον κώδικα είναι οκτώ (8) και εκτελούνται κατά σειρά, η μία μετά την άλλη.

Εφαρμόζω: Εξάσκηση με την Ώρα Κώδικα

Γ' - Δ' Δημοτικού: Θα προγραμματίσουμε το άγριο πτηνό, το angry bird, να φτάσει στο πράσινο γουρουνάκι. Ξεκινώντας, αν θέλουμε, μπορούμε να δούμε το βίντεο με τις οδηγίες. Πατάμε στον παρακάτω υπερσύνδεσμο (link) για να παίξουμε:
Λαβύρινθος: Ακολουθία

Ε' -ΣΤ' Δημοτικού: Θα προγραμματίσουμε τον καλλιτέχνη ώστε να σχεδιάσει τα μισοτελειωμένα σχήματα. Για να τα καταφέρουμε, πρέπει πρώτα να διαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες και έπειτα να κάνουμε κάποιες εύκολες μαθηματικές πράξεις. Ξεκινώντας, αν θέλουμε, μπορούμε να δούμε το βίντεο με τις οδηγίες. 
Πατάμε στον παρακάτω υπερσύνδεσμο (link) για να παίξουμε:

2 comments:

  1. πολύ ωραίο και βοηθητικό αυτό το παιχνίδι [ Λευτέρης ] [ΣΤ2]

    ReplyDelete
  2. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΥΡΙΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΜΑΡΙΝΙΚΗ ΣΤ1

    ReplyDelete